perjantaina, marraskuuta 08, 2013

Rahaa ja Suklaata shoppailemalla



Blogiyhteistyö


Aina välillä sähköpostiin tulee kivoja yhteistyötarjouksia ja tässä yksi mihin halusin lähteä mukaan. Online-shoppailu on niin helppoa, kotona saa klikkailla rauhassa mitä haluaa tilata. Nyt voit kerätä myös bonuksia ostoksistasi ja saada ne suoraan pankkitilillesi - mahtava juttu!

Ja mistä on kyse; Ostohyvitys.fi on palvelu, jonka avulla voi saada rahaa takaisin verkko-ostoksista yli 450 suositussa verkkokaupassa kuten Nelly.com, Boozt, Yves Rocher, Prisma.fi, matkatoimistoja, hotelleja jne. Eli skaala on laaja, on lastenvaatteita, muotia, kodin tekniikkaa ja vaikka mitä. Yksinkertaisuudessaan Ostohyvitys tuo kauppiaan sivuille maksavan asiakkaan, josta kauppias maksaa Ostohyvitykselle komission. Esimerkkinä ostamalla 100 eurolla Nelly.com verkkokaupasta saat 11,5 euroa rahaa takaisin ostoksistasi.


Vuoden loppuun asti on tuhannelle ensimmäiselle voimassa myös herkullinen tarjous! Kun keräät ensimmäiset bonuksesi Ostohyvityksen kautta saat lahjaksi Fazerin suklaalevyn. Eli rahaa ja suklaata shoppailemalla, kuulostaa herkulliselta!







Pirteää viikonloppua
ja iloista nettishoppailua!!



Sorry - only in Finnish this time...
Happy weekend everyone!!!





19 kommenttia:

you-wee because kirjoitti...

Macht nichts, Pieni, scheint sowieso kein Männer-Post zu sein dieses Mal und daher schreibe ich meinen Kommentar auch nur auf Deutsch! Schönes Wochenende (trotzdem),
Uwe.

Matkatar kirjoitti...

Mukavaa viikonloppua! ;)

Pieni Lintu kirjoitti...

Thanks Uwe and thanks Google translation. ;)

Pieni Lintu kirjoitti...

Sitä samaa sinulle! :)

Riitta Sinikka kirjoitti...

♥Oikein hyvää viikonloppua myös Sinulle!

Pieni Lintu kirjoitti...

Kiitos samoin!! <3

Anonyymi kirjoitti...

Hei Pieni Lintu!

Olen nyt nähnyt näitä Ostohyvityksen yhteistyöpostauksia useammassakin blogissa. Asiallisesti kaikissa on merkintä yhteistyöstä - kuten sinullakin - mutta missään ei sanota, mitä te bloggaajat hyödytte tästä yhteistyöstä. Pystyisitkö sinä valottamaan asiaa yhtään? Uskoisin, että kukaan ei kuitenkaan täysin palkkiotta ole tähän ryhtynyt.

Pieni Lintu kirjoitti...

Heippa Anonyymi! :) Vaihtoehtoja oli muutama, mutta koska mulla ei ole firmaa niin en voinut laskuttaa tästä mainoksesta sillai suoraan. Joten vaihtoehtoina oli lahjakorttia nettikauppoihin jne. riippuen siitä että kuinka moni kokeilee palvelua jne. :) Mä en sitten tiedä miten muut ovat sopineet ja mitä ne hyötyy, en tarkkaan tiedä vielä omaakaan. :) Mun blogi ei ole mikään piilomainontablogi ja aika harvoihin lähden mukaan muutenkaan. Mun blogissa aina huomaa jos joku on mainos - siihen voi luottaa. :)

Anonyymi kirjoitti...

Joo, hyvin on kyllä pääosin blogeissa tuotu mainokset esille. Tosiaan vaan jäi hämäämään, kun missään yhteistyöpostauksessa kukaan ole esittänyt vihjettäkään, että mitä Ostohyvitys tarjoaa tästä :) Kiitos, kun valaisit!

Pieni Lintu kirjoitti...

Mä voin sanoa, että tällaisista ns. komissiopostauksista mulle ei varmaan tule paljon mitään. ;) Mulla on suht paljon lukijoita, mutta suurin osa ulkomailta. :D MUTTA mä katsoin että hyödyn tästä siinä, että tulee vilskettä blogiin otsikon perusteella -> saan ehkä jatkossa jotain muita yhteistyöjuttuja tms. Tämä on eka kerta kun tälläseen olen lähtenyt mukaan, yleensä "palkkio" yhteistyöstä on ollut joku tuote - olen saanut mm. lakanat, laukun jne. ;) Eniten tällasista jutuista hyötyy blogeista semmoset supersuositut blogit jotka pyörittää bisneksenä blogiaan. Tää mun blogi on vaan tämmönen räpellys. :D

Anonyymi kirjoitti...

Anonyymi: "... kukaan ole esittänyt vihjettäkään, että mitä Ostohyvitys tarjoaa tästä"
Miksi bloggaajien tulisi ilmoittaa palkkionsa/saamansa palkka? Lain mukaan riittää, kun kertoo kyseessä olevan yhteistyön/mainoksen. Tuskin sinäkään kerrot ystävillesi paljonko sait palkkaa siitä ja siitä työtehtävästä, vai kuinka? ;)

Pieni Lintu kirjoitti...

Mä ymmärrän kyllä kysymyksen, ihmiset on uteliaita - MÄ OLEN ite kans! :D Se on meillä sukuvika ja varsinkin rahoista kun on kyse niin täällä Pohjanmaalla ollaan tooosi uteliaita. :D Mutta juu, eipä tosiaan tän tarkemmin tartte kertoa mitä saa tai tulee saamaan. :)

Anonyymi kirjoitti...

Joo, en mä olettanutkaan saavani vastaukseksi mitään brutto- tai nettosummia. Lähinnä vain, että tosiaan joku hyöty postauksesta on. Mua ainakin tyydytti saamani vastaus. :)

Anonyymi kirjoitti...

Ymmärrän täysin ja olen iloinen, että maltoit hieman valaista. Kiitos! :) Ja hyvä blogihan sulla on.

Pieni Lintu kirjoitti...

Kiitoksia!! :)

Anonyymi kirjoitti...

Vaikka en voi lukea suomeksi, rakastan blogiisi. Kuvasi ovat aina niin ihania. Kuka tarvitsee sanoja.

Sharon kirjoitti...

What a beautiful, delicate teacup!

Pieni Lintu kirjoitti...

Thank you so much! <3

Pieni Lintu kirjoitti...

Thank you, Sharon!! <3